Bestelling plaatsen

Na al die uren voor je beeldscherm is het moment gekomen om je glossy of boek te bestellen! Druk op de oranje bestelknop rechts bovenin het programma en er volgen dan vier stappen:

Myglossy.nl_zelf magazine maken_zelf boek maken_bestelling plaatsen

Stap 1: Bestandscontrole

Na een druk op de bestelknop controleert ons programma jouw project op de resolutie van de geplaatste afbeeldingen en de aanwezigheid van blanco pagina's. Pagina's of afbeeldingen die jouw aandacht nodig hebben worden in een lijstje weergegeven. Je kunt zelf kiezen of je aanpassingen maakt of dat de melding negeert. 

Vervolgens krijg je de preview van je project te zien. Deze kan je online doorbladeren om te controleren op schrijffouten of andere zaken. Van hieruit kan je kiezen om nog aanpassingen te maken in je project of om door te gaan met bestellen. Meer over de bestandscontrole lees je in het artikel Bestandscontrole voor je bestelt.

Myglossy.nl_zelf magazine maken_zelf boek maken_bestandscontrole voor je bestelt online versie controleren

Stap 2: Gratis luxe afwerking kiezen

Nu kom je op de pagina waar je de gratis luxe afwerking kiest. Selecteer voor zowel de cover als de pagina's één van de twee opties. Vul hier ook het aantal glossy's of boeken in dat je wilt bestellen.

Stap 3: Bestelling plaatsen

Vul vervolgens je adresgegevens in en kies de gewenste betaalmethode. Na het akkoord gaan met de algemene voorwaarden kan je de bestelling definitief maken.

Stap 4: Gratis online versie

We sturen een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Hierin vind je ook de link naar de gratis online versie. Zie je hem niet verschijnen? Dan kan het zijn dat deze e-mail in een spam folder is beland. 

Myglossy.nl_zelf magazine maken_zelf boek maken_bestelling plaatsen gratis online versie

Zodra wij jouw bestelling hebben geproduceerd en de lijm voldoende is uitgehard, dragen we hem over aan de bezorgdienst. Je ontvangt dan nog een e-mail met een track & trace link om de bezorging te volgen

Heb je nog vragen over het samenstellen van je eigen glossy of boek? Kijk dan eens bij onze Vragen & Antwoorden of neem contact op met onze klantenservice. 

<< Terug naar Veelgestelde vragen

Misschien vind je dit ook interessant...

Bestellen, betalen en bezorgen

Zodra jouw bestelling binnenkomt gaan we voor je aan de slag. Na het drogen van de inkt en lijm, verzenden we jouw glossy(‘s) of boek(en). Zodra de bezorgdienst jouw order in ontvangst heeft genomen, krijg je een e-mail met een track & trace link. Hiermee kan je de status van jouw bestelling volgen.

Heb je de link niet ontvangen, dan kan het zijn dat de e-mail in je spam terecht is gekomen. Kan je hem echt niet vinden, neem dan contact op met My glossy service & informatie. Dan zorgen wij dat je deze alsnog ontvangt.

Je ontvangt je bestelling doorgaans binnen 5 werkdagen nadat je besteld hebt op het aangegeven adres.

Totdat je het echte exemplaar in handen hebt, kan je natuurlijk al door de gratis online versie bladeren. Je kunt deze ook met anderen delen of online publiceren.

<< Terug naar Veelgestelde vragen

Misschien vind je dit ook interessant…

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Bestel je meerdere glossy’s of boeken tegelijkertijd, dan ontvang je stapelkorting. Deze korting begint al bij 2 stuks! Dus hoe meer je bestelt, des te hoger de korting. 

Gratis verzending

Vanaf 3 stuks nemen wij ook de verzendkosten voor onze rekening voor zendingen binnen Nederland of naar België.

Prijscalculator

Op de pagina Prijzen en levertijden kan je met de calculator uitrekenen wat de kosten van jouw glossy of boek zullen zijn, door het aantal stuks en het aantal pagina’s in te vullen. Je ziet dan direct hoeveel korting je ontvangt. Onderaan de pagina kan je ook zien wat de verzendkosten zijn.


<< Terug naar Veelgestelde vragen

Misschien vind je dit ook interessant…

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

We weten dat het voor een laatste controle soms tóch prettiger is om een papieren exemplaar in handen te hebben, in plaats van alleen maar naar een scherm te staren. Bij een bestelling van 10 stuks of meer, bieden we een gratis proefdruk. Zo kun je zeker zijn dat jouw grote oplage strakst geen foutjes meer bevat.

Je bestelt dan eerst één glossy om thuis te bekijken. Daarna plaats je pas je complete bestelling.

Gratis proefdruk

Een proefdruk is een volwaardig product, waarbij je de kwaliteit, het ontwerp en de gekozen papiersoort in het echt kunt ervaren, voor je definitief bestelt. Je hebt dan de gelegenheid om rustig door je magazine of boek te bladeren en zo te beoordelen of je nog wat wilt aanpassen.

Bestel je 10 stuks of meer, dan is de proefdruk gratis. Je “koopt” in dat geval je proefdruk, zoals een normale bestelling van één exemplaar. Dan stuur je ons per e-mail het ordernummer en laat je weten dat het om een proefdruk gaat. Wij sturen je vervolgens een kortingscode, waarmee het reeds betaalde bedrag in mindering wordt gebracht op je totale bestelling. 

Bij een bestelling van 6 t/m 9 exemplaren ontvang je 50% terug van de proefdruk (excl. verzending).

Nu een Cadeaucode voor proefexemplaar aanvragen

Online preview

Als je 1-5 glossy’s of boeken wilt bestellen is het zaak dat je zelf je gemaakte project zo goed mogelijk controleert op fouten voordat je definitief overgaat tot het bestellen. Dit kan met de online preview voordat je bestelt. Zodra je op “Bestellen” klikt wordt er een digitale versie van je project gegenereerd. Deze kun je online doorbladeren. Deze ziet er precies zo uit als je papieren versie zal zijn als je hem nu zou bestellen. Valt er tekst van de pagina af, of staat er toch nog iets scheef? Zijn er spelfouten of zitten foto’s erg dichtbij de rand? Corrigeer dat dan nog voordat je besteld. Je kunt dit moment dus gebruiken om te controleren of je niets over het hoofd hebt gezien, zodat je eventuele foutjes nog kunt aanpassen voor je doorgaat met bestellen.

<< Terug naar Veelgestelde vragen

Misschien vind je dit ook interessant…

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Je kunt het verzendadres tijdens het bestellen aanpassen. Bijvoorbeeld om je cadeau rechtstreeks naar de ontvanger te sturen kan je het adres van die persoon invoeren als verzendadres.

Kom je er na het bestellen achter dat je iets in de adresgegevens wilt veranderen, dan is dat meestal geen probleem. Laat het ons dan wel direct weten.

Wij proberen je bestelling altijd snel te versturen, dus hoe eerder je een wijziging doorgeeft, des te groter is de kans is dat wij het nog kunnen doorvoeren voordat jouw bestelling is verstuurd.

Neem contact op met My glossy service & informatie om wijzigingen door te geven.

<< Terug naar Veelgestelde vragen

Misschien vind je dit ook interessant…

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0

Als jij weet op welk moment je je bestelling geplaatst hebt, kun je hieronder opzoeken wanneer je pakketje naar alle waarschijnlijkheid met de post mee zal gaan. Dit gebeurt ook wel eens sneller, maar dat kunnen we nooit garanderen. We raden daarom aan om je glossy of boek altijd minimaal een week (liefst meer natuurlijk) te bestellen voordat je hem nodig hebt. Zo weet je zeker dat je hem op tijd in huis hebt.

Levertijd glossy’s
Besteld op:Verzenddatum:
maandagdonderdag
dinsdagvrijdag
woensdagmaandag
donderdagdinsdag
vrijdagwoensdag
zaterdagwoensdag
zondagwoensdag
Feestdagen uitgesloten*
Levertijd boeken
Besteld op:Verzenddatum:
maandagvolgende maandag
dinsdagmaandag
woensdagmaandag
donderdagvolgende donderdag
vrijdagdonderdag
zaterdagdonderdag
zondagdonderdag
Feestdagen uitgesloten*

Zodra we jouw bestelling aan de bezorgdienst overdragen, ontvang je een e-mail met Track & Trace link. Houd hiervoor eventueel ook je spam folder in de gaten. Let op: vanaf het moment dat je bestelling bij de bezorgdienst is, hebben we geen invloed meer op de snelheid waarmee je je pakketje ontvangt.

Glossy’s

Wij streven ernaar om je bestellingen binnen 3 werkdagen na bestelling te verzenden. Voor bestellingen van 200 exemplaren of meer geldt een levertijd van 5 tot 10 werkdagen.

Wij nemen je bestelling van ma t/m vr zo snel mogelijk in productie en we hebben ongeveer 3 werkdagen nodig voor drukken/snijden/lijmen/drogen/verpakken. Daarna dragen we je pakketje over aan de bezorgdienst.

Heb je de e-mail met de Track & Trace link 5 werkdagen nadat je je glossy hebt besteld nog niet ontvangen? Neem dan contact op met service & informatie, wij helpen je graag verder.

Boeken

We gaan natuurlijk zo snel mogelijk met jouw boek(en) aan de slag nadat je deze besteld hebt. We hebben ongeveer 6 werkdagen nodig voor drukken/snijden/lijmen/drogen/verpakken en versturen.

Heb je de e-mail met de Track & Trace link 8 dagen nadat je je boek hebt besteld nog niet ontvangen? Neem dan contact op met service & informatie, wij helpen je graag verder.

NB: Voor bestellingen van 200 glossy;s of boeken of meer geldt een langere levertijd.


<< Terug naar Veelgestelde vragen

Misschien vind je dit ook interessant…

Vond je deze FAQ nuttig?
0
0