Bestelling plaatsen--
Na al die uren voor je beeldscherm is het moment gekomen om je glossy of boek te bestellen! Druk op de oranje bestelknop rechts bovenin het programma en er volgen dan vier stappen:

Stap 1: Bestandscontrole
Na een druk op de bestelknop controleert ons programma jouw project op de resolutie van de geplaatste afbeeldingen en de aanwezigheid van blanco pagina's. Pagina's of afbeeldingen die jouw aandacht nodig hebben worden in een lijstje weergegeven. Je kunt zelf kiezen of je aanpassingen maakt of dat de melding negeert.
Vervolgens krijg je de preview van je project te zien. Deze kan je online doorbladeren om te controleren op schrijffouten of andere zaken. Van hieruit kan je kiezen om nog aanpassingen te maken in je project of om door te gaan met bestellen. Meer over de bestandscontrole lees je in het artikel Bestandscontrole voor je bestelt.

Stap 2: Gratis luxe afwerking kiezen
Nu kom je op de pagina waar je de gratis luxe afwerking kiest. Selecteer voor zowel de cover als de pagina's één van de twee opties. Vul hier ook het aantal glossy's of boeken in dat je wilt bestellen.
Stap 3: Bestelling plaatsen
Vul vervolgens je adresgegevens in en kies de gewenste betaalmethode. Na het akkoord gaan met de algemene voorwaarden kan je de bestelling definitief maken.
Stap 4: Gratis online versie
We sturen een bevestiging van jouw bestelling per e-mail. Hierin vind je ook de link naar de gratis online versie. Zie je hem niet verschijnen? Dan kan het zijn dat deze e-mail in een spam folder is beland.

Zodra wij jouw bestelling hebben geproduceerd en de lijm voldoende is uitgehard, dragen we hem over aan de bezorgdienst. Je ontvangt dan nog een e-mail met een track & trace link om de bezorging te volgen.
Heb je nog vragen over het samenstellen van je eigen glossy of boek? Kijk dan eens bij onze Vragen & Antwoorden of neem contact op met onze klantenservice.
<< Terug naar Veelgestelde vragen
Misschien vind je dit ook interessant...
Bestellen, betalen en bezorgen
Zodra jouw bestelling binnenkomt gaan we voor je aan de slag. Na het drogen van de inkt en lijm, verzenden we jouw glossy(‘s) of boek(en). Zodra de bezorgdienst jouw order in ontvangst heeft genomen, krijg je een e-mail met een track & trace link. Hiermee kan je de status van jouw bestelling volgen.
Heb je de link niet ontvangen, dan kan het zijn dat de e-mail in je spam terecht is gekomen. Kan je hem echt niet vinden, neem dan contact op met My glossy service & informatie. Dan zorgen wij dat je deze alsnog ontvangt.
Je ontvangt je bestelling doorgaans binnen 5 werkdagen nadat je besteld hebt op het aangegeven adres.
Totdat je het echte exemplaar in handen hebt, kan je natuurlijk al door de gratis online versie bladeren. Je kunt deze ook met anderen delen of online publiceren.
<< Terug naar Veelgestelde vragen
Misschien vind je dit ook interessant…
Bestel je meerdere glossy’s of boeken tegelijkertijd, dan ontvang je stapelkorting. Deze korting begint al bij 2 stuks! Dus hoe meer je bestelt, des te hoger de korting.
Gratis verzending
Vanaf 3 stuks nemen wij ook de verzendkosten voor onze rekening voor zendingen binnen Nederland of naar België.
Prijscalculator
Op de pagina Prijzen en levertijden kan je met de calculator uitrekenen wat de kosten van jouw glossy of boek zullen zijn, door het aantal stuks en het aantal pagina’s in te vullen. Je ziet dan direct hoeveel korting je ontvangt. Onderaan de pagina kan je ook zien wat de verzendkosten zijn.
<< Terug naar Veelgestelde vragen
Misschien vind je dit ook interessant…
We weten dat het voor een laatste controle soms tóch prettiger is om een papieren exemplaar in handen te hebben, in plaats van alleen maar met je neus tegen het scherm te zitten. Bij een bestelling van 10 stuks of meer, bieden we een gratis proefdruk .
Je bestelt dan eerst één glossy om thuis te bekijken. Daarna plaats je pas je complete bestelling.
Gratis proefdruk
Een proefdruk is een volwaardig product, waarbij je de kwaliteit, het ontwerp en de gekozen papiersoort in het echt kunt ervaren, voor je definitief bestelt. Je hebt dan de gelegenheid om rustig door je magazine of boek te bladeren en zo te beoordelen of je nog wat wilt aanpassen.
Bestel je 10 stuks of meer, dan is de proefdruk gratis. Je “koopt” in dat geval je proefdruk, zoals een normale bestelling van één exemplaar. Dan stuur je ons per e-mail het ordernummer en laat je weten dat het om een proefdruk gaat. Wij sturen je vervolgens een kortingscode, waarmee het reeds betaalde bedrag in mindering wordt gebracht op je totale bestelling. Cadeaucode voor proefexemplaar aanvragen
De levertijd van een proefdruk is vijf werkdagen.
Online preview
Zodra je op “Bestellen” klikt wordt er een digitale versie van je project gegenereerd. Deze kan je online doorbladeren. De online versie wordt vanzelf geladen op de pagina waar je de papiersoort, de afwerking van de omslag en het aantal kiest. Je kunt dit moment gebruiken om te controleren of je niks over het hoofd hebt gezien, zodat je eventuele foutjes nog snel kunt aanpassen voor je doorgaat met bestellen.
<< Terug naar Veelgestelde vragen
Misschien vind je dit ook interessant…
Je kunt het verzendadres tijdens het bestellen aanpassen. Bijvoorbeeld om je cadeau rechtstreeks naar de ontvanger te sturen kan je het adres van die persoon invoeren als verzendadres.
Kom je er na het bestellen achter dat je iets in de adresgegevens wilt veranderen, dan is dat meestal geen probleem. Laat het ons dan wel direct weten.
Wij proberen je bestelling altijd snel te versturen, dus hoe eerder je een wijziging doorgeeft, des te groter is de kans is dat wij het nog kunnen doorvoeren voordat jouw bestelling is verstuurd.
Neem contact op met My glossy service & informatie om wijzigingen door te geven.
<< Terug naar Veelgestelde vragen
Misschien vind je dit ook interessant…
Wij streven ernaar om je bestellingen binnen 5 werkdagen na bestelling te bezorgen in Nederland en België. Voor bestellingen van 200 exemplaren of meer geldt een levertijd van 5 tot 10 werkdagen.
Zodra we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een track & trace link om de bezorging van je bestelling te volgen. Als je deze link niet hebt ontvangen, kan het zijn dat de e-mail in een spam folder terecht is gekomen.
Heb je de e-mail met de link, of je bestelling 5 werkdagen nadat je hebt besteld nog niet ontvangen? Neem dan contact op met service & informatie, wij helpen je graag verder.
<< Terug naar Veelgestelde vragen