Kan ik mijn bestelling volgen?--

Zodra jouw bestelling binnenkomt gaan we voor je aan de slag. Na het drogen van de inkt en lijm, verzenden we jouw glossy('s) of boek(en). Zodra de bezorgdienst jouw order in ontvangst heeft genomen, krijg je een e-mail met een track & trace link. Hiermee kan je de status van jouw bestelling volgen.

Heb je de link niet ontvangen, dan kan het zijn dat de e-mail in je spam terecht is gekomen. Kan je hem echt niet vinden, neem dan contact op met My glossy service & informatie. Dan zorgen wij dat je deze alsnog ontvangt.

Je ontvangt je bestelling doorgaans binnen 5 werkdagen nadat je besteld hebt op het aangegeven adres.

Totdat je het echte exemplaar in handen hebt, kan je natuurlijk al door de gratis online versie bladeren. Je kunt deze ook met anderen delen of online publiceren.

Misschien vind je dit ook interessant...

Bestellen, betalen en bezorgen

Je bestelling blijft bewaard in je account, zodat je altijd nog kunt bewerken en nabestellen. Na inloggen vind je jouw projecten in “Mijn account”. Hier kan je een project opnieuw openen om te bewerken of direct nabestellen.

Wil je je vorige bestelling gebruiken als basis voor een nieuwe glossy of boek, dan kan je deze vanuit je account openen en aanpassen. Sla je project daarna op onder een andere naam via “Bestand” en “Opslaan als” om beide projecten te bewaren.

Myglossy.nl_zelf magazine maken_zelf boek maken_bewaren en nabestellen

Misschien vind je dit ook interessant…

Nadat je hebt besteld, krijg je een bevestigingsmail met de link naar de gratis online versie van jouw glossy of boek. Zo kan je deze online doorbladeren, delen of publiceren. 

Myglossy.nl_zelf magazine maken_zelf boek maken_bestelling plaatsen gratis online versie

Gebruik de digitale versie bijvoorbeeld als niet iedereen fysiek bij de overhandiging aanwezig kan zijn, of om je glossy of boek op een scherm te presenteren. Je kunt hem op deze manier ook online feestelijk aanbieden via zoom, teams of een ander medium.

De digitale versie blijft twee maanden beschikbaar, daarna wordt hij verwijderd. 

De fysieke versie nemen wij zo spoedig mogelijk in productie. Doorgaans heb je die binnen vijf werkdagen thuis. Zodra wij jouw bestelling versturen, ontvang je een e-mail met track & trace link om je bestelling te volgen.

Al jouw projecten blijven sowieso bewaard in jouw eigen account. Zo kan je ze later nog eens gebruiken, bijvoorbeeld als basis voor een volgende glossy of boek of om na te bestellen.


Misschien vind je dit ook interessant…

Ben je ingelogd in je account, dan kan je de factuur van je bestelling(en) vinden bij het kopje “Bestellingen” in het linker menu.

Myglossy.nl_zelf magazine maken_zelf boek maken_bestelling nabestellen en factuur downloaden

Ook kan je hier eerdere projecten direct nabestellen, via de optie “bestellen” in de regel achter het project. Of gebruik een eerder project als basis voor een nieuwe glossy of boek. Via “bewerken” open je het project in de editor. Het kan soms handig zijn om je werk op te slaan onder een andere naam, zodat je de projecten eenvoudig uit elkaar kan houden. 

Vervolgens kan je er al je creativiteit weer op los laten!

Misschien vind je dit ook interessant…

Je kunt het verzendadres tijdens het bestellen aanpassen. Bijvoorbeeld om je cadeau rechtstreeks naar de ontvanger te sturen kan je het adres van die persoon invoeren als verzendadres.

Kom je er na het bestellen achter dat je iets in de adresgegevens wilt veranderen, dan is dat meestal geen probleem. Laat het ons dan wel direct weten.

Wij proberen je bestelling altijd snel te versturen, dus hoe eerder je een wijziging doorgeeft, des te groter is de kans is dat wij het nog kunnen doorvoeren voordat jouw bestelling is verstuurd.

Neem contact op met My glossy service & informatie om wijzigingen door te geven.

Misschien vind je dit ook interessant…

Wij streven ernaar om je bestellingen binnen 5 werkdagen na bestelling te bezorgen in Nederland en België.

Zodra we je bestelling verzenden, ontvang je een e-mail met een track & trace link om de bezorging van je bestelling te volgen. Als je deze link niet hebt ontvangen, kan het zijn dat de e-mail in een spam folder terecht is gekomen.

Heb je de e-mail met de link, of je bestelling 5 werkdagen nadat je hebt besteld nog niet ontvangen? Neem dan contact op met service & informatie, wij helpen je graag verder.


Misschien vind je dit ook interessant…